سؤالات استخدامی بانک صادرات بخش آخر(12)
دسته بندی آزمون های استخدامی
بازدید ها 5
فرمت فایل pdf
حجم فایل 17837 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39
سوالات استخدامی

فروشنده فایل

کد کاربری 7441
کاربر

سوالات استخدامی بانک صادرات

متقاضیان کار، فارغ التحصیلان دانشگاه ها و علاقه مندان به استخدام در بانک های سراسر کشور همه ساله گوش به زنگ اخبار استخدامو برگزاری آزمون های استخدامی هستند، بانک ها یکی از پرطرفدارترین و پر متقاضی ترین مراکزی هستند که با اعلان عمومی و آغاز ثبت نام همه ساله افراد بیشماری را جهت ثبت نام و شرکت در آزمون های استخدامی خود مجاب به ثبت نام و پیگیری می نمایند.

 بانک صادرات یکی از فعال ترین بانک های ایران با دارا بودن شعبات متعدد داخلی و نزدیک به ۳۰ شعبه بین المللی است، که در سال ۱۳۳۱ رسما تاسیس و فعالیت بانکی خود را در کشور آغاز نمود. بنابراین این بانک نیز قطعا از این قضیه مستثنی نخواهد بود و داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی بانک صادرات با امیدواری بالایی جهت پذیرفته شدن در آزمون کتبی پا در این رقابت نفس گیر می گذارند. با مطالعه هدفمند نمونه سوالات و جزوه آزمون استخدامی بانک صادرات می توانید شانس خود را برای پیروزی در این رقابت افزایش دهید.

موارد آزمون موجود در بسته نمونه سوالات سال ۸۷ بانک صادرات به شرح زیر است:

·         سوالات عمومی شامل: معارف اسلامی – ادبیات فارسی – ریاضی و هوش – زبان انگلیسی

·         سوالات اختصاصی شامل این رشته های تحصیلی: رشته حسابداری – رشته کامپیوتر (نرم افزار و سخت افزار) – رشته مهندسی صنایع (برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها) – رشته های علوم اقتصادی – رشته های مدیریت – رشته امور مالی و مالیاتی – رشته حقوق – رشته ریاضی – رشته آمار

جدیدترین و بروزترین نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک صادرات ایران ( مهرماه ۹۴ ):

سوالات تخصصی آزمون استخدامی بانک صادرات، استخدامی ۹۴ :

سوالات عمومی آزمون استخدامی بانک صادرات، استخدامی ۹۴